Slik er livet:-)

I vinter så tenkte jeg, når det bare blir vår - da skal jeg trene mye og blogge mye.. I vår tenkte jeg, når det bare blir sommer og ferie - da skal jeg trene mye og blogge mye. I sommer tenkte jeg, når det bare blir høst - da skal jeg trene mye og blogge mye...... Nå skal jeg slutte å tenke det. Jeg må vel bare innse at tiden strekker ikke til. Full jobb og tidkrevende hobbyer gjør at en ikke får gjort alt en har tenkt å gjøre. Mye av tida jeg skulle trene Zelante nå, den har gått med til å få ut flokene - siden jeg ikke var flink å børste i sommer. Nå er det bakbeina som gjenstår, jeg har virkelig jobbet med det i flere timer mange kvelder på rad....

Jeg har så fryktelig lyst til å ha ett valpekull og dersom Zelante fortsetter som til nå og er helt frisk, så skal ho få ha ett kull når ho er rundt tre år. Men, det betyr at ho må på utstilling og da må ho ha lang pels, den må ha vokst i minst ett år. Nå er planen å la pelsen vokse til neste sommer - stille henne og få henne avlsgodkjent (tror ikke det er så mye som kreves) - så skal ho få ha kort pels resten av livet. Det tror jeg at både ho og jeg vil trives best med. Når vi kommer så langt, da får jeg jammen mye tid til overs (etter at valpene er solgt), DA skal jeg få gjort mye da, trent, blogget flittig osv.... Men inntil da, så får jeg og dere bare innse at bloggingen blir sporadisk. Det er nemlig den sorte firbeinte som har prioritet nr.1 enten det er pelsstell, tur eller trening som står på planen. Nå gleder jeg meg til løpetida er slutt, så ho kan få løpe med alle vennene sine igjen.

Ingen kommentarer: