Åhhh...

I går var jeg ute og trente med noen andre hunder en Finsk lapphund på 8 mnd ), en bokser på 5-6mnd og en golden på 2 år, alle er egentlig beste kompiser med Zelante. Vi trente på sitt og bli (for noen ble det bare sitt) og på innkalling. Zelante har vært kjempeflink på innkalling i det siste, og på slutten av treningen, lot jeg de andre hundene stå mellom meg og Zelante slik at ho måtte springe tett inntil de for å komme til meg, Og, ho kom spurtende! Gjett om jeg var stolt. (Men, jeg passet på å fortelle de andre at vi har trent veldig lenge og mye uten forstyrrelser :-)). Når vi kom hjem trente vi litt dekk og bli. Vi hadde hatt sei til middag, og det var kjempebelønning for en vannhund.-) Jeg kan flytte meg ti skritt bakover og gå inn mot siden på henne uten at ho reiser seg. Det som er det vanskelige momentet er når jeg skal helt inn på siden, da setter ho seg opp med en gang. Vi har trent mye på innsitten i det siste. Derfor så har jeg nå tenkt å trene dekk ved min venstre fot, for å se om det hjelper. Men så, når jeg etterhvert skulle sette meg i stresslessen for å slappe av, så fikk jeg en skikkelig knekk nede i ryggen. Egentlig nede i hoften. Når jeg skulle ut med Z før vi skulle legge oss, måtte jeg slepe den ene foten opp trappa.... Jeg kom meg til slutt til sengs, men når Ivar kom hjem fra jobb, måtte jeg på toalettet, da klarte jeg ikke å gå ut av senga alene. Han måtte hjelpe meg, og da hadde jeg så vondt at jeg holdt på å svime av! I dag er det heldigvis bedre. Hadde egentlig tenkt meg til lege, men har funnet ut at det sikkert bare er like greit å vente til det går over. Har ikke vært på jobb i dag, vet ikke hvordan det blir i morgen enda får se. Det som er det værste, er at både Zelante og jeg var skikkelig treningsivrige, og nå klarer vi ikke det engang! I dag var ettermiddagen satt av til børsting og bading - det blir det nokingenting av. Og det blir nok Ivar som må ta turen. Skikkelig surt er det!

1 kommentar:

Kari Anne sa...

Ånei og nei.. enda en ryggvondt?
(jeg har også fått ny, men ikke så ille som sist uke).

Takk og pris det ikke kom noen dager før, da i det minste..

Ayla og jeg ønsker deg rask bedring! :-)