En snill mann??????????????

I dag når vi gikk tur opplevde vi noe merkelig. Vi gikk på en sti, vi hadde nettopp møtt mange folk som pratet og lo, derfor hørte jeg ikke at det kom en jogger bak oss. Zelante gikk i flexiline og ett stykke i fra meg, det virket ikke som om hun heller hadde oppdaget joggeren. Når han når igjen Zelante, (da hadde jeg akkurat blitt oppmerksom på han og ropte på henne)bøyde han seg ned og gav henne en skikkelig god klem! Mannen var helt ukjent.... Nå er jeg så heldig at Zelante syntes det bare var storartet og logret og koste seg, men tenk om han hadde gjort det med Dina, eller en annen hund som reagerte på folk! Jeg ble så overrasket at jeg ikke fikk sagt noe, det angrer jeg på. Mannen kan umulig vite mye om hund, og jeg tenker at han kan være en fare både for seg og andre hunder han møter. Det er ikke alle som er like glad i folk som Zelante er... I etterkant får jeg skikkelig frysninger på ryggen når jeg tenker på hele hendelsen.....

På kvelden i kveld har vi begynt å pynte til jul. Zelante synes at julenisser er skikkelig kule og spennende og har revet ned en stor høytaler i sin iver etter å få tak i en nissemann... Ho var bare glad for at nissen kom sammen med høytaleren, mens de tobeinte virkelig skvatt av bråket... I morgen skal vi pynte juletre, det blir spennende....

1 kommentar:

Shira, Victor og Therese sa...

Har du sett den reklamen for førerhundane til blindeforbundet?? Den burde iallfall han joggaren ha sett..!..