Zelante har fått mail

Hei Zelante

Ensom hanne søker kvinnelig bekjentskap for felles hygge og nytte.
Nå har jeg passet på, lekt, kjelt og gått på lange turer med ei dame i flere år.
Så fort hun drar på utflukt uten meg finner hun seg forskjellige elskere.
Sist var det i April.Da hun kom tilbake syntes hun at jeg var bare kjedelig. Snudde seg vekk, ville ikke ha noe med meg å gjøre. Så ble disse
menneske damene vi går på tur med bare opptatt henne og det ble kun snakket om pupper, mat, maver osv.
Til slutt gikk det jo opp for meg også at Agnes sitt lille eventyr hadde båret frukter. Som den gentleman jeg er fulgte jeg henne på fødeavdelingen i Hønefoss..... bare for å få et sjokk til. Tror du ikke denne Elvin hadde vært på Zeline også. Disse Lauperak damene vet hvist ikke hvordan dette går utover mitt ego.
Jeg måtte rett og slett bare snu ryggen til dem å legge på svøm.
Noe nedkjøling måtte jeg få. Nei nå må det være nok av hormoner og gode lukter. Har lyst TIL å leke med en ærbar jumfru som har annet i tankene enn
lettsindighet og hor.
Du treffer meg på toppen av Åsen: har egen hage og agillity tunnel.

Hilsen Tony


Selvsagt måtte Zelante svare!

Kjære Tony

Endelig et mannebein som forstår verdien av ærbarhet. Her i gården er det ikke noe knussel, jeg slipper ikke hvem som helst innpå meg nei! Passer rumpa når det måtte være nødvendig!

Jeg kommer gjerne på besøk, her i huset er det bare kjedelig om dagene, matmor er hjemme hele dagen, men skjer det noe spennende? Nei!! Ikke engang en liten fjelltur tar ho meg med på. Jeg må bare ligge i sola midt på verandaen hele dagen og sukke tungt i håp om at hun skal forstå at jeg er varm og vil på tur så jeg kan få løpe litt frisk luft inn i pelsen og kanskje ta et bad....

Dersom tilbudet står ved lag, så kommer jeg gjerne på besøk. Men, bare husk at selv om jeg liker deg veldig godt, så er det som en venn. Jeg sparer meg nemlig til den RETTE dukker opp, du vet den store kjærligheten, han som liker meg akkurat som jeg er. Håper du har fortståelse for det.

Hilsen

Zelante


Noen bilder fra siste treff mellom de to som bare er gode venner :-)

Ingen kommentarer: