Award



Jeg har fått en award av mamma, og sammen med den en utfordring om å skrive 7 ting om meg selv. Så får jeg vel gjøre det da....










  1. Jeg er født og oppvokst på Salt i Selje, flyttet derfra 16 år gammel og har siden det flyttet litt hit og litt dit :-)
  2. Jeg har tre hobbyer som tar mesteparten av fritida mi og også jevnlig tømmer lommeboka mi: Det er hund (Zelante), seiling (solbåten vår) og foto.
  3. Når jeg ikke er opptatt med hobbyene mine, liker jeg å lese. TV - synes jeg er kjedelig....
  4. Jeg liker veldig godt varme, kan tenke meg å flytte til et varmere land - som Italia kanskje?
  5. Jeg er veldig glad i å lage god mat og ha god drikke til.
  6. Det er lite handarbeide jeg holder på med, liker (og var flink på) nupperelle - men får senebetennelse med en gang jeg prøver meg.
  7. Har begynt å få lyst til å begynne å quilte, men det er en hemmelighet og ingen som vet! Derfor må dere ikke si det til noen :-) - Også har jeg ingen privatlærer........
De jeg ønsker å gi en award er Kari Anne som er ei veninne jeg deler hundeinteressen med. Anita som har samme rase som meg og sist men ikke minst Therese som også er hundegal :-)

1 kommentar:

Ruth sa...

Nei privatlæren er "min" vet du. Men det er bare å begynne det er så morro. men du bør ha litt bedre tid enn det du har, for klokka går fort når du holler på med noe kjekt. Klem:-)