Ei uke

Nå har det gått ei uke, og Zelante granskes daglig for tegn på at hun er drektig. Det er ikke lett å si, hun er veldig trøtt for tiden og sover mye. "Hjelpen" når vi pakker er det helt slutt på, i stedet legger hun seg der hun ligger mest i veien og sovner fort. Når vi er ute på tur, så er hun like livlig som vanlig. Elsker å løpe og har like mye lekelyst som normalt. Men, med en gang vi kommer inn så er det soving og kos som gjelder. Ho spiser normalt, og har ingen tegn til "morgenkvalme", men jeg tror at det er for tidlig enda. I allefall i følge det som jeg har lest meg til. Det eneste "unormale" når det gjelder matveien, er at i dag stjal hun blåbær som lå til tining og spiste som om det var ren biff..... Har hørt at gravide får merkelige matvaner, er det et tegn? Det er enda ca tre uker til vi kan ta ultralyd - de virker veldig lange......

Det er vel på tide at dere får se hvordan den eventuelt vordende far ser ut? Bildene yter han ikke helt rettferdighet. Men, hvem er fine på bilder rett etter at de har kurtisert ei dame? Ikke vet jeg..... Lengden på tunga til Winnie, forteller nok noe om hvor fin han synes Zelante er ;-)


Kan ikke forstå annet enn at det må bli verdens vakreste valper, med det beste gemyttet av disse to :-) Jeg er SÅ spent......

Ingen kommentarer: