Wow....

I dag har jeg kjent liv i magen for første gang:-) Først kjente jeg litt ganske langt bak på magen, nesten bak med bakbeina, også kjente jeg fremme med ribbeina etterpå. Det var en utrolig følelse!! Veldig vanskelig å beskrive hvordan det var, litt som en slags bølgende lokal hikke kanskje? Det var ikke slik som jeg hadde tenkt på forhånd i allefall. Jeg er helt sikker på at det var valpene jeg kjente - det er ikke helt lite jeg har kost med magen til Z i det siste, så jeg vet hvordan det pleier å være å kjenne på den.....

Også har valpene fått pakke i posten i dag :-) Siden jeg får senebetennelse bare jeg tenker på å strikke eller hekle, så eier jeg ikke tråd i hus.... Derfor måtte jeg tigge litt tråd fra mamma slik at jeg har til å merke valpene med når de er nyfødt. Men den godeste "oldemoren" syntes det var altfor ille at valpene skulle gå med en tråd rundt seg de første ukene, så ho har heklet "halsband" til de :-)

Når valpene er blitt litt større skal de få ordentlige halsband på seg.

Ingen kommentarer: