Jeg blir stadig imponert...

Dere går sikkert snart lei av skrytet mitt, men dere må tåle dette også...

Jeg har kjøpt sokker til Zelante som hun skal ha i snøen. Her en kveld tok jeg de på henne, tenkte at ho må få trene litt på å gå med de inne. Jeg tok de på alle fire beina hennes og forventet med litt kalvedans. Men, hva gjorde ho? Jo ho gikk over gulvet som om ho alltid har hatt sokker på. Vi trente litt og lekte litt, ho brydde seg ikke om sokkene i det hele tatt. Ho bare gikk helt normalt:-)

Jeg har tatt bilder, både av sokkene og regndressen, men problemet er at både sokkene og dressen var svart, det er Zelante også. Jeg har rett og slett ikke klart å ta noen bilder som er gode nok enda, det går ikke å skille klær fra Zelante. Nå har jeg ei plan om å forsøke ute med hvit bakgrunn, dersom det blir bedre, legger jeg ut bilder da.

Psyken hennes slutter ikke å imponere meg!

Ingen kommentarer: