Trikstrening

Nå har vi fått god flyt på at hun skal legge høyre fremfot over øynene. Men, jeg lurer på om jeg har gjort det litt feil....

Jeg har bare trent på at ho skal gjøre det mens ho står, problemet er at ho mangler litt balanse. Det er ikke lenge ho klarer å holde labben på plassen, før ho må sette den ned for å ha støtte. Er litt usikker på om det bare er trening, eller om jeg har gjort det for vanskelig for henne. Har lest litt om det, og de fleste anbefaler at en ikke skal få hunden til å legge labben over øynene når hunden står, fordi det blir for vanskelig å holde balansen. Jeg tror vi trener litt til på samme måte som til nå og ser hvordan det går. Ho klarer tydelig å holde posisjonen lenger i dag enn det hun gjorde i går.... Men, det er ikke lett å få tatt gode bilder - det er minuset med en sort hund.

I tillegg har vi trent på mer flyt på ryggingen, det har også kommet seg mye. Og vi trener på vinkingen, den begynner å komme og bukkingen er også blitt bedre.:-) Ho er veldig treningsivrig for tiden og ho logrer og trives tydelig når vi trener.

Men, jeg har nå litt å bekymre meg over likevel... Nå når vi trener så mye så spiser ho ikke noe av maten sin.... Ho vil ikke ha for som belønning (vi må nok trene på det også), så nå lurer jeg på om ho kan bli underernært på lever og kylling og høns og lam - bare kjøtt....

Jeg legger inn bilder jeg tok i dag, det viser når hun holder labben over øyet. Men, dere ser nok bare en sort klump...




P.S Mens vi ventet på at bildene skulle lastes opp, jobbet hun faktisk for for også! Nå rygget hun mellom beina på meg:-)

Ingen kommentarer: