Kosedyr

Det blir lite trening med oss for tiden. Har rett og slett ikke hatt så mye energi til overs etter jobb. I tillegg er det begrenset hvor gøy det er når det er bekmørkt ute før vi i det hele tatt er ferdige på jobb.

Men, kose oss det kan vi :-)


Etter at Kitti har fått forbud mot å ligge på spisestuebordet, er hun og Zelante blitt skikkelig gode venner. Det er ikke lenger slik at de "bare omgås", nå legger de seg også i lag.



Begge dyrene klarer å kose seg på egenhånd også :-)






Løpetiden er slutt. Denne gangen har jeg hatt full kontroll. På hele tiden har jeg sett blod på gulvet to ganger - med ei ukes mellomrom. For å ha kontroll har jeg måttet sjekke med hvitt papir. Det er deilig at hun er så flink til å vaske seg. Tispebuksene er ikke egnet til hunder med skikkelig duskete hale.

Kennelnavnet er blitt gokjent av FCI - nå er det bare å vente på at det skal komme i hundesport og forhåpentligvis at ingen protesterer. PRA testen har vi ikke fått svar på enda. Kanskje denne uka? Cardio testen som jeg skrev i et innlegg tidligere -  vipper jeg frem og tilbake på..... Skal - skal ikke.... Far til Zelante er testet fri, mor er ikke testet.

Ingen kommentarer: