Tre uker

Tida sniker seg avgårde - når det gjelder dette, går tida ufattelig sent.... Enda er det ei uke til vi kan ta ultralyd.
Ho er fremdeles veldig trett og veldig kosete. De siste dagene har ho spist veldig lite og i dag har ho kastet opp. I går kjørte vi mesteparten av flyttelasset til Bergen. Mens  alle tingene ble bært ut i flyttebilen, var Zelante hos mine svigerforeldre. Der sov ho mesteparten av tida. Når jeg hentet henne hjem, var hun fortsatt rolig og trøtt. Siden vi hadde visning på huset i dag, brukte jeg resten av gårs dagen og kvelden til å rydde og vaske. Etter å ha fulgt med meg rundt i huset lenge, gikk ho til slutt på loftet og la seg for å sove, ingen tvil om at ho var trøtt.

Det er så vanskelig å vite. Ser jeg det jeg tror jeg ser - eller bare innbiller jeg meg det? Er det Zelante som innbiller seg? Eller er ho virkelig drektig? Skal drømmen endelig bli virkelighet?

Dersom det er valper der, er de nå omtrent en centimeter store - enkelte påstår at de ligner en fisk! De har fordelt seg i begge livmorhornene og begynt å feste seg i livmorveggen. Spenninga er fremdeles stor!
I løpet av kommende uke, kan trenede hender kjenne eventuelle valper - en må være veldig forsiktig når en tar på magen til tispa, så det spørs hvor lett det er å kjenne for "utrenede hender"......

Ingen kommentarer: