Stakkars menn!!!

De som kjenner meg, er nok veldig sikre på at jeg nå skal skrive ett ironisk innlegg. Men, NOPE - jeg mener det fra hele hjertet!!!
Stakkars menn!!
Stakkars menn som må gå og se på sine veldig gravide kjære damer (som jeg håper de elsker like høyt som jeg elsker Zelante) og lure på;
Er alt egentlig bra? Hvorfor vil ho ikke gå tur (kanskje mennene bekymrer seg litt mindre om det enn jeg gjør...) Er ho frisk? Går ho for mye på tur nå og var det helt lurt at ho sprang etter den katten (er ganske sikker på at mennene ikke bekymrer seg om det i allefall!)

Er ho uvel? Kanskje er det for tungt for henne, for varmt for henne eller kanskje det rett og slett er for kaldt for henne? Er ho sulten - eller mett. Har ho spist for mye - eller for lite. Har ho lagt på seg for mye - eller for lite kanskje? Har ho fått i seg nok vitaminer i dag skal tro......

Og enda er vi ikke kommet til at fødselen har startet....

Og, til alle mennene som er glade for sympatien - nyt det! Kanskje første og siste gang den kommer fra meg ;-)

Ingen kommentarer: