Casa da Buba - her bor Summer valpene sin pappa

Som tidligere nevnt så har ikke Zelante den store appetitten for tiden. Ho vil helst bare ha godbiter - selvsagt gode godbiter som biff, indrefilet av lam, pannekaker og andre saker som ho synes er fantastisk godt.... Det som er litt morsomt opp i alle hennes krav om god mat, er at det er ikke bare smaken ho jakter på - men også måten maten blir servert på. F.eks hjelper det om jeg strør maten utover gulvet på rommet hennes - men ikke at jeg strør den ut over gulvet på kjøkkenet. Får ho maten servert i en plastpose - så smaker den fantastisk godt, selv om det er nøyaktig den samme maten som ho hadde i skåla si og ikke ville spise fra den.... Forstå det den som kan, jeg har  gitt opp og tenker at litt bortskjemt skal vel alle gravide bli..... Så lenge jeg får i henne den typen mat ho skal ha så er jeg fornøyd.

Mens dere grubler over livets viderverdigheter deriblant Zelante sine matpreferanser, så kan dere lese litt om eieren til Summer og plassen der Summer bor. Kos dere :) Tykk på bildene så blir de så store at det er lesbart!



Ingen kommentarer: